2/8/09

MOSTRA DE LES SEVES OBRES (literàries i audiovisuals)

Recrea't amb els meus videos clicant el següent enllaç: www.youtube.com/Jaumedelleida

Per a veure alguns dels meus relats en PROSA,(humor i eròtics) clica l'enllaç:
Relats en PROSA de jaumedelleida

I per a veure tota la seva obra publicada en format relats, (on podràs seguir el nombre de lectors, els comentaris que s'hi fan, i les votacions que te, etc.) clica el següent enllaç:
http://www.relatsencatala.com/rec/Controller?rp_action=view_relats_autor&rp_autor_id=303477

Vegeu-ne una mostra treta del recital poètic
al local social de Balàfia 2008.
(en la trobada del Grup de Poetes de Lleida)

3 comentaris:

A la/es 3 d’agost del 2009, a les 11:52:00 GMT-7 , Blogger Jaumedelleida ha dit...

Jo mateix em permeto fer el primer comentari a l'Agost de 2009, ja que vaig poder recuperar el meu blog des de feia molts mesos i he aprofitat per actualitzar-lo. Espero doncs que us agradi

 
A la/es 21 d’agost del 2009, a les 17:57:00 GMT-7 , Blogger LouRDeS ☆¸.•*´¨) ha dit...

Hola Jaume, et vaig fer uns pps fa molt de temps i vaig veure a youtube que vas passar-ho a video, he fet una mica de feina, a veure que et sembla.
Petonarros

Lourdes


Entra aquí http://www.youtube.com/watch?v=q3O7TePrtlE&feature=player_embedded

 
A la/es 22 d’agost del 2009, a les 10:50:00 GMT-7 , Blogger Albanta ha dit...

Gràcies Jaume per donar-me a conèixer el teu blog. El visitaré a sovint.
Un petó

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici